S.O.S.-ABBAhttp://mymedia.yam.com/m/2981814S.O.S. ABBAWhere are those happy days They seem so hard to find I tried to reach 居酒屋for you But you have closed your mind Whatever happened to our love? I wish I understood It used to be so nice It used to be 酒肉朋友so good *So when you're near me Darling can't you hear me S. O. S. The love you gave me Nothing else can save me, S. 褐藻醣膠O. S. When you're gone How can I even try to go on? When you're gone Though I try how can I carry on? You seem so far 保濕面膜away Though you are standing near You made me feel alive But something died I feel I really tried to make it out I wish I 面膜understood What happened to our love It used to be so good (*) 求救信號 阿巴合唱團快樂的時光哪裡去了 似乎很難找回來 我試著術後面膜向你伸手求援 但你卻把心門關上 我倆的愛究竟怎麼了? 但願我能明白 它曾經是那麼美好 它曾經是那麼美好 當你靠近我時 親愛的,你是否膠原蛋白聽見我的求救信號 除了你給我的愛 什麼都無法救我,S. O. S. 當你離去 我怎麼試著活下去 當你離去 雖然我試過,但我怎麼過下去? 你似婚禮顧問乎非常的遙遠 雖然你就站在旁邊 你使我充滿活力 但我感覺到有些事物已經逝去 我很想試著去了解 但願我能明白 我倆的愛究竟怎麼了? 它婚禮佈置曾經是那麼美好


.msgcontent .wsharing ul li { text-indent: 0; }



分享

Facebook
Plurk
會場佈置YAHOO!

arrow
arrow
    全站熱搜

    hn25hnhhgu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()